Sabiedriskās būves

Mūsu paveiktais laika posmā no 2002 - 2013

Nippon auto

Pasūtītājs: SIA "K INFO"

2013. gada janvārī YIT Celtniecība SIA pabeidz projekta „Tirdzniecības centra rekonstrukcijas II kārta” realizāciju. 

Tirdzniecības centra rekonstrukcijas projekta ietvaros veikta pagalma pārseguma (nojumes) izbūve, nelielas automašīnu ekspozīcijas telpas (ēkas rietumu stūrī) izbūve, kā arī ziemeļrietumu un dienvidrietumu fasāžu rekonstrukcija. Darbi realizēti saskaņā ar SIA Arhitekta Imanta Timermaņa Birojs izstrādāto projektu.


Vairāk

NIPPON AUTO

2013. gada janvārī YIT Celtniecība SIA pabeidz projekta „Tirdzniecības centra rekonstrukcijas II kārta” realizāciju.

Pasūtītājs: SIA "K INFO"

Tirdzniecības centra rekonstrukcijas projekta ietvaros veikta pagalma pārseguma (nojumes) izbūve, nelielas automašīnu ekspozīcijas telpas (ēkas rietumu stūrī) izbūve, kā arī ziemeļrietumu un dienvidrietumu fasāžu rekonstrukcija. Darbi realizēti saskaņā ar SIA Arhitekta Imanta Timermaņa Birojs izstrādāto projektu.


Fasāžu noformējums ir firmas „HONDA” salonu dizaina standartiem pieskaņota metāla žalūziju motīva un kasešu sistēma ar akcentiem – „HONDAS” firmas logo reklāmām ziemeļrietumu fasādē un „STOKKER” firmas standartiem atbilstošus risinājumus dienvidrietumu fasādē.

Atrašanās vieta kartē

Stokker tirdzniecības centrs

2012. gada 22. oktobrī YIT Celtniecība SIA pabeidz projekta „Tirdzniecības centra rekonstrukcijas I kārta” realizāciju. 

Darbi Krasta ielā 42, Rīgā realizēti saskaņā ar SIA Arhitekta Imanta Timermaņa Birojs izstrādāto projektu.

Tirdzniecības centra rekonstrukcijas projekta ietvaros zemes gabala ziemeļaustrumu daļā izbūvēta piebūve – firmas „JCB” salons (būvniecības, lauksaimniecības tehnika), tāpat veikti JCB remonta halles un biroja, asfaltēta laukuma, ūdens un kanalizācijas, notekūdeņu novadīšanas sistēmas, gāzes trases, gruntsgabala nožogojuma būvniecības darbi.

Vairāk

STOKKER TIRDZNIECĪBAS CENTRS

2012. gada 22. oktobrī YIT Celtniecība SIA pabeidz projekta „Tirdzniecības centra rekonstrukcijas I kārta” realizāciju.

Pasūtītājs: SIA "K INFO"

Darbi Krasta ielā 42, Rīgā realizēti saskaņā ar SIA Arhitekta Imanta Timermaņa Birojs izstrādāto projektu.

Tirdzniecības centra rekonstrukcijas projekta ietvaros zemes gabala ziemeļaustrumu daļā izbūvēta piebūve – firmas „JCB” salons (būvniecības, lauksaimniecības tehnika), tāpat veikti JCB remonta halles un biroja, asfaltēta laukuma, ūdens un kanalizācijas, notekūdeņu novadīšanas sistēmas, gāzes trases, gruntsgabala nožogojuma būvniecības darbi.

Piebūve gan mēroga, gan apjomu risinājuma un plānojuma principu ziņā veidota saskaņā ar esošo – funkcionāla rakstura arhitektūru. „JCB” brenda standartu stiklotais ieejas foajē motīvs iekļauts kopējā apjomu kompozīcijā. Tirdzniecības centra ēku aizņem 3 firmas (nomnieki) – „STOKKER”, „NIPPON AUTO” („HONDA” salons) un „JCB” (celtniecības un lauksaimniecības tehnikas salons) – līdz ar to ēkas kopējā arhitektūrā iekļauti šo 3 firmu vizuālie standarti, t.sk. krāsu toņi, reklāmas elementi.

Plānojums veidots atbilstoši firmas „JCB” darbības principiem – ar galveno ieeju klientu apkalpošanas un biroju zonā – attiecīgi 1. un 2.stāvā. Šajā blokā izvietotas tehniskās telpas un palīgtelpas, kā arī iebrauktuves zona „Honda salonam”. Pie šīs zonas bloķēta tehniskā daļa – tehnikas apkopes un pārbaudes telpas, kā arī mazgātuve.

 

Atrašanās vieta kartē

Salaspils RIMI

2012. gada 01. novembrī durvis vēra YIT Celtniecība SIA realizētais projekts „Tirdzniecības centra jaunbūve, Skolas ielā 4E, Salaspilī”.

Jaunais tirdzniecības centrs „RIMI” tika realizēts saskaņā ar SIA "Inženieru Birojs „Būve un Forma” izstrādāto projektu.

''Tirdzniecības centra'' projekts izstrādāts pēc SIA ‘’Plesko Real Estate’’ sastādītās programmas un tehnoloģijas, kā arī saskaņā ar Salaspils Novada Būvvaldes izsniegto Plānošanas Arhitektūras Uzdevumu nr. BV/8/11/107 (izdots 2011.g. 21.septembrī) un atbildīgo organizāciju izsniegtajiem tehniskajiem noteikumiem.

Vairāk

SALASPILS RIMI SKOLAS IELA 4, SALASPILS

2012. gada 01. novembrī durvis vēra YIT Celtniecība SIA realizētais projekts „Tirdzniecības centra jaunbūve, Skolas ielā 4E, Salaspilī”.

Pasūtītājs: SIA "Plesko Real Estate"

Jaunais tirdzniecības centrs „RIMI” tika realizēts saskaņā ar SIA "Inženieru Birojs „Būve un Forma” izstrādāto projektu.

''Tirdzniecības centra'' projekts izstrādāts pēc SIA ‘’Plesko Real Estate’’ sastādītās programmas un tehnoloģijas, kā arī saskaņā ar Salaspils Novada Būvvaldes izsniegto Plānošanas Arhitektūras Uzdevumu nr. BV/8/11/107 (izdots 2011.g. 21.septembrī) un atbildīgo organizāciju izsniegtajiem tehniskajiem noteikumiem.

Zemes gabals atrodas Salaspils centrā, Skolas ielā, ar galveno iebrauktuvi no Lauku ielas. Būvniecībai paredzētais zemes gabals ir ar platību 12000 m2. Tirdzniecības centra kopējā platība ir 3700 m², no kuras aptuveni 2700 m² aizņem RIMI hipermārketa telpas kopā ar noliktavu. Ārējā teritorija ir labiekārtota un apgaismota, ir ierīkotas autostāvvietas, un pie veikala uzstādītas velo novietnes.

Ēkai pa perimetru ir izveidots ceļš, kas nodrošina piegādes un ugunsdzēsības transporta piekļūšanu objektam.

Tirdzniecības centrs „RIMI” Salaspilī ir kļuvis par pirmo un šobrīd vienīgo lielveikalu Latvijā, kas savas darbības nodrošināšanai un ūdens sildīšanai izmanto saules enerģiju.

Uz lielveikala jumta 72 kvadrātmetru platībā uzstādīti saules kolektori ar kopējo jaudu 50 kW, kas nodrošinās iespēju pat par 50 % samazināt kopējās izmaksas karstā ūdens sildīšanai. Saules kolektoru sistēma ir uzstādīta, izmantojot Latvijā ražotus saules kolektorus "SelSol”, kas paredzēti speciāli ziemeļu apstākļiem. To darba mūžs ir vismaz 25 gadi. Jāatzīmē, ka gan kolektori, gan visas detaļas ir izgatavotas Latvijā.

No saules iegūtā enerģija tiks izmantota siltā ūdens sagatavošanai vasaras periodā, bet pavasarī un rudenī – ūdens priekšpiesildīšanai, tā ievērojami samazinot tradicionālo energoresursu patēriņu.

Atrašanās vieta kartē

Barona centrs

“Barona centra” ēka būvēta un balstās uz lieliem FUNDEX (d=500 mm) urbpāļiem un daļēji uz enkurotas sienas, kas deva iespēju racionāli veikt pamatu izbūvi bez būvbedres sienu nostiprināšanas vairāk kā 5 m dziļumā. Būvējot ēkas stāvus tika izmantots netradicionāls risinājums ar 340 mm masīvā dzelzsbetona starpstāvu pārseguma plātni, kas balstās uz bezkapiteļu kolonu nesošās sistēmas, kā arī masīvu (320 mm) dzelzsbetona bezsiju pārseguma Extra plātni.

Vairāk

BARONA CENTRS

“Barona centra” ēka būvēta un balstās uz lieliem FUNDEX (d=500 mm) urbpāļiem un daļēji uz enkurotas sienas, kas deva iespēju racionāli veikt pamatu izbūvi bez būvbedres sienu nostiprināšanas vairāk kā 5 m dziļumā. Būvējot ēkas stāvus tika izmantots netradicionāls risinājums ar 340 mm masīvā dzelzsbetona starpstāvu pārseguma plātni, kas balstās uz bezkapiteļu kolonu nesošās sistēmas, kā arī masīvu (320 mm) dzelzsbetona bezsiju pārseguma Extra plātni.

 

Fasādes alumīnija kasešu Reynobond un Marazzi granīta flīžu stiprinājuma sistēma A.G.V. ir viena no pirmajām Rīgā. Iekšējā apdarē plaši tika pielietots stikls, dabīgais akmens un citi progresīvi būvmateriāli. Šī modernā tirdzniecības centra ēka ar savu apjomu ir funkcionāli labi iekļāvusies Rīgas vēsturiskajā centrā, veidojot interesantu akcentu.

 

Atrašanās vieta kartē

Juglas centrs

2002.gadā būvfirma FKSM beidza “Juglas centra” būvniecību Rīgā, Brīvības gatvē 434b. Tā celtniecībā grunts ģeoloģijas dēļ tika pielietoti urbtie pāļi. Metāla konstrukcijās – caurumotās metinātās liela laiduma sijas. Ēkas fasāžu apdarē balstoties uz FKSM pieredzi tika izmantotas tumšais stikls un metāla kasetes Liberta.

Vairāk

JUGLAS CENTRS

2002.gadā būvfirma FKSM beidza “Juglas centra” būvniecību Rīgā, Brīvības gatvē 434b. Tā celtniecībā grunts ģeoloģijas dēļ tika pielietoti urbtie pāļi. Metāla konstrukcijās – caurumotās metinātās liela laiduma sijas. Ēkas fasāžu apdarē balstoties uz FKSM pieredzi tika izmantotas tumšais stikls un metāla kasetes Liberta.

“Juglas centra” iekšējā apdarē plaši pielietotas stikla starpsienas, kā arī izklātas Teracco grīdas vairāk kā 3000 m2.


Atrašanās vieta kartē

Amserv motors

Autocentrs “Amserv motors” atrodas Krasta ielā 3, Rīgā un ēkas būvniecības darbus SIA "FKSM" pabeidza 2002.gadā. Autocentra kopējā platība 4000 kv.m. Pusi "Amserv Motors" autocentra aizņem serviss ar vismodernākajām iekārtām Latvijā. 

Lielais automobiļu tirdzniecības salons bija viens no priekšnoteikumiem, lai "Toyota" automašīnu dīleris "Amserv Motors" iegūtu tiesības izplatīt arī "Lexus" automobiļus, jo šīs markas imidžs prasa īpašu attieksmi ne tikai pret šo auto pircējiem, bet arī pašiem automobiļiem. 

Vairāk

AMSERV MOTORS

Autocentrs “Amserv motors” atrodas Krasta ielā 3, Rīgā un ēkas būvniecības darbus SIA "FKSM" pabeidza 2002.gadā. Autocentra kopējā platība 4000 kv.m. Pusi "Amserv Motors" autocentra aizņem serviss ar vismodernākajām iekārtām Latvijā.

Lielais automobiļu tirdzniecības salons bija viens no priekšnoteikumiem, lai "Toyota" automašīnu dīleris "Amserv Motors" iegūtu tiesības izplatīt arī "Lexus" automobiļus, jo šīs markas imidžs prasa īpašu attieksmi ne tikai pret šo auto pircējiem, bet arī pašiem automobiļiem. Autocentrā iekārtota mājīga kafejnīca un spēļu istaba bērniem.


Atrašanās vieta kartē

Liepājas daudzfunkcionālais centrs "Lielais dzintars"

Reģionālas nozīmes daudzfunkcionālais centrs "Lielais dzintars" tika izbūvēts Liepājā, Radio ielā 8.

Vairāk

Liepājas daudzfunkcionālais centrs "Lielais dzintars"

Reģionālas nozīmes daudzfunkcionālais centrs "Lielais dzintars" tika izbūvēts Liepājā, Radio ielā 8.

Šī projekta ietvaros YIT (ieprekš SIA “Lemminkainen Latvija”) veica sekantas urbpāļu (CCFA Ø620 mm un CCFA Ø815 mm) atbalstsienas, centrālo nesošo pāļu un grunts enkuru izbūvi. Kā šī būvprojekta lielākos izaicinājumus atzīmējama atbalstsienas izbūve pa neregulāras līklīnijas kontūru un mainīgas pazemes ūdens plūsmas kontrole. Pāļu izbūves darbi tika uzsākti 2013. gada septembrī un tika pabeigti 2 mēnešu laikā iekļaujoties noteiktajā laika grafikā.

Sīkāka informācija
  • Projekta nosaukums: Liepājas daudzfunkcionālais centrs "Lielais dzintars"
  • Pasūtītājs: SIA "Merks" (Liepājas pilsētas dome)
  • Atrašanās vieta: Liepāja
  • Valsts: Latvija
  • Gads: 2013

Latvijas Nacionālā mākslas muzeja ēkas restaurācija - rekonstrukcija

Šī būvobjekta atjaunošana tika uzsākta 2013. gadā un jau kopš projektēšanas sākuma saistījās ar lielu izaicinājumu gan no inženiertehniskā, gan būvniecības risku viedokļa, ņemot vērā arhitektoniskos risinājumus.

Vairāk

Latvijas Nacionālais mākslas muzejs

Latvijas Nacionālā mākslas muzeja galvenā ēka ir valsts nozīmes arhitektūras piemineklis, kas savas durvis apmeklētājiem ir vēris 1905. gadā un kalpojis kā glabātuve un izstāžu zāle vairāk nekā 52 000 Latvijas, Baltijas un Krievijas gleznotāju un tēlnieku mākslas darbiem.

Šī būvobjekta atjaunošana tika uzsākta 2013. gadā un jau kopš projektēšanas sākuma saistījās ar lielu izaicinājumu gan no inženiertehniskā, gan būvniecības risku viedokļa, ņemot vērā arhitektoniskos risinājumus. 
YIT (ieprekš SIA “Lemminkainen Latvija”) šī objekta realizācijā piedalījās, izbūvējot paliekošu Larssen rievsienu, lietojot bezvibrācijas tehnoloģiju (Bauer presses system), un sekantas urbpāļu (CCFA Ø830 mm) atbalstsienu (FOW) tieši pie esošajiem ēkas pamatiem. Šīs tehnoloģijas izvēle nebija nejauša, jo pēc neplānotu plaisu parādīšanās tika mainīts projekta risinājums un pēc ilgām konsultācijām ar ekspertiem, pasūtītājs izlēma par labu šim risinājumam.
Būvniecības laikā tika izvirzītas vairākas prasības attiecībā uz pieļaujamo vibrāciju līmeni, koku aizsardzību, ierobežotu būvniecībai paredzēto zonu un darba izpildes termiņiem. Visi iepriekš minētie nosacījumi tika sekmīgi īstenoti un darbi tika pabeigti noteiktajos termiņos.

Sīkāka informācija

Projekta nosaukums: Latvijas Nacionālā mākslas muzeja ēkas restaurācija - rekonstrukcija
Pasūtītājs: SIA "BGS" (Rīgas domes īpašumu departaments)
Atrašanās vieta: Rīga
Valsts: Latvija
Gads: 2014

Biroju un dzīvojamās ēkas pamatu izbūve Rīgas centrā - Dzirnavu ielā 39 un Dzirnavu ielā 41

Biroju un dzīvojamās ēkas pamatu izbūve Rīgas centrā - Dzirnavu ielā 39 un Dzirnavu ielā 41.

Vairāk

Biroju un dzīvojamās mājas pamatu izbūve Rīgā 

Biroju un dzīvojamās ēkas pamatu izbūve Rīgas centrā - Dzirnavu ielā 39 un Dzirnavu ielā 41.

Būvobjektā darbi tika uzsākti 2013. gada beigās un tika pabeigti 2014. gada aprīlī. YIT (ieprekš SIA "Lemminkainen Latvija") veica sekantas urbpāļu (CCFA Ø620 mm un CCFA Ø420 mm) atbalstsienas un centrālo nesošo pāļu izbūvi, pavisam kopā tika izbūvēti 360 pāļi. Lai nodrošinātu blakus esošo namu aizsardzību un drošību kritiskajās atbalstsienas zonās tika lietoti Dubult-T HEA 400 profili. 
Atbilstoši projektam tika veiktas pāļu pārbaudes ar statisku slodzi. Visi iegūtie rezultāti apstiprināja izbūvēto pāļu atbilstību projektā noteiktajām un normatīvo aktu prasībām.

Sīkāka informācija

Projekta nosaukums: Biroju un dzīvojamās ēkas pamatu izbūve Rīgas centrā - Dzirnavu ielā 39 un Dzirnavu ielā 41
Pasūtītājs: AS "DHB" (SIA "Pebo nami")
Atrašanās vieta: Rīga
Valsts: Latvija
Gads: 2014

Jelgavas vagonbūves rūpnīca Aviācijas ielā 2, 2A

Jelgavas vagonbūves rūpnīcas būvdarbi tika uzsākti 2013. gada septembrī bijušās cukurfabrikas teritorijā un YIT (ieprekš SIA  “Lemminkainen Latvija”) veicamie darbi bija saistīti ar pamatu un režģogu izbūvi.

Vairāk

Jelgavas vagonbūves rūpnīca 

Jelgavas vagonbūves rūpnīcas būvdarbi tika uzsākti 2013. gada septembrī bijušās cukurfabrikas teritorijā un YIT (ieprekš SIA  “Lemminkainen Latvija”) veicamie darbi bija saistīti ar pamatu un režģogu izbūvi. Šī būvprojekta realizāciju bija iespējams sadalīt četrās daļās: Ražošanas korpuss, Metāla noliktava, Administratīvais korpuss un “Transborder”.

Šajā būvobjektā tika pielietota vibropāļu tehnoloģija (DSVP), kas saistīta ar pāļu iedziļināšanu ar vibrācijas palīdzību. Projekta laikā tika izbūvēti 4462 pāļi 380 un 400 mm diametrā, 6 -12 m garumā.

Lietojot šo tehnoloģiju iespējams koriģēt pāļa garumu to izbūves laikā atbilstoši nestspējīgā grunts slāņa augstuma atzīmei. Šādi pamatu izbūves laikā tika koriģēti pāļu garumi, samazinot klienta izmaksas, bet nesamazinot pāļu nestspēju.

Atbilstoši projektam tika veiktas pāļu pārbaudes ar statisku slodzi, dinamiskās slodzes pārbaudes, kā arī ultraskaņas pārbaudes pāļu viendabīguma noteikšanai. Visi iegūtie rezultāti apstiprināja izbūvēto pāļu atbilstību normatīvo aktu un projektā noteiktajām prasībām.

Sīkāka informācija
  • Projekta nosaukums: Jelgavas vagonbūves rūpnīca Aviācijas ielā 2, 2A
  • Pasūtītājs: AS "UVZ Baltija"
  • Atrašanās vieta: Jelgava
  • Valsts: Latvija
  • Gads: 2014